środa, 8 stycznia 2014

małe wielkie okazje

Będzie notka o małych zakupach - o tym co udało mi się dziś kupić po promocyjnej cenie. Do rzeczy.

1. Plusssz Lady, Oczyszczenie: detox (20 tabletek) + Plusssz Lady, Pielęgnacja: skóra (20 tabletek)
Rossman: kupione za: 4.50 ; standardowa cena: 14.99

Specjalnie dla Was wypróbowałam obydwa smaki. Różowy - melon, zielony - limonka. Moim kubkom smakowym zdecydowanie bardziej odpowiada kolor różowy, czyli Plusssz na pielęgnację skóry. Jest słodki, a jego zapach jest intensywny niczym zapach melona. Plusssz o smaku limonkowym, jest kwaśny, ale orzeźwiający. Mamy tu dwa w jednym. Smak, a przede wszystkim zdrowie.

2. Serwetkowe sowy (20 sztuk) alouette
Rossman: 1.99
Sama nie wiem w jakim czy zostały kupione w jakimś konkretnym celu. Pomijając ten, że kocham sowy i mam z nimi mnóstwo gadżetów. Dodając do tego promocyjną cenę - bomba! Serwetki pewnie nie będą używane w najbliższym czasie i powędrują ze mną na nowe mieszkanie.

3. Naszyjnik - zegarek z Merlin Monroe 
PEPCO: kupiony za: 14.99 ; standardowa cena: 19.99.

Jest to rzecz, którą miałam na oku już dawno, dawno temu. Gdy tylko go zobaczyłam, od razu się zakochałam. Zważając jednak na fakt, że zbieram biżuterię i posiadam dużo podobnych pierdół, zawsze było mi szkoda kasy. Niby głupie 20zł, a jednak szkoda było kupować świecidełko po raz setny. Powiedziałam sobie, poczekam na promocje, wtedy go kupię. Mijały miesiące i nic. Dziś w Pepco zaszczycił mnie swoją obecnością, jeden, jedyny. Specjalnie dla mnie! Na metce widniała promocyjna cena, więc bez wahania go zakupiłam. Teraz jestem posiadaczką kolejnego już zegarka, w dodatku działającego! Szczęście.

4.  Mata stołowa, 2szt (33x48cm)
PEPCO: kupione za: 4.99 ; standardowa cena: 9.99

Długo szukałam czegoś odpowiedniego na mój mały stolik (koniecznie w odcieniach bieli lub błękitu). Dziś udało się odnaleźć jakiś konkret. Tanio i ładnie. Gruby materiał, śnieżnobiały kolor i śliczny wzór. O to mi chodziło. 


1 komentarz: