wtorek, 1 lipca 2014

happy donazz - raj dla miłośników donatów


Ostatnio odwiedzonym przeze mnie miejscem, jest zana w Niemczcech siec - Happy Donazz, gdzie znajduje sie raj dla milosnikow donatow. Mozemy tu znalezc donaty w roznych smakach, kolorach i rozmiarach. Jest to bardzo przyjemne miejsce, ktore z pewnoscia ucieszy nasze oczy. A podobno wszystko to wypiekane jest na miejscu! Do ulubionego "pacza z dziurka" mozemy napic sie rownie dobrej kawy. Z informacjijakie udalo mi sie znalezc w internecie wynika, ze w Niemczech znajduja sie 24 takie punkty, przewaznie w duzych miastach. Gwarantuje, ze kazdy znajdzie tu cos dla siebie. Poznacie tu smaki o, ktorych nawet Wam sie nie snilo. Ja probowalam, donata o smaku banana i oreo oraz tego pod nazwa "Donuts Homera". Jesli bedziecie miec okazje sprobowac, musicie to zrobic!



2 komentarze:

  1. Anonimowy16:18:00

    napisz moze notke o tym jak szybko zdobywac nowych przyjaciol. z tego co widze co chwile masz inna nowa kolezanke wiec cos w tym musi byc pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjaciół mam garstkę i ich grono nie zmienia się od dawna. A w tym, że ciągle mam nowych znajomych nie widzę nic złego. To raczej pozytywna strona mojego życia. :)))))

      Usuń